Social Media – Változás!!!
Gyökeres változások a legjobb értékesítési felületeken
Időpont: 2018. február 15. csütörtök, 9.30–15.30
Helyszín: Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Örs vezér tere 24. (Mozi bejárat 2. emelet)
Már megint máshol találjuk a célcsoportunkat? Máshogy reagálnak?
Facebook, Instagram, YouTube, Messenger, Viber, Twitter, Linkedin, bloggolás, chatmarketing, és még…
Program:
Regisztráció: 08.30 –9.30
9.40–10.00 Van élet a facebookon túl?
Előadó: Lévai Richárd marketingvezető, RG Stúdió Kft.
10.00–10.20 Az új generáció „irodalma”. Újkori léleknemesítés.
Előadó: Szántó Péter alapító, SpringTab
10.20–10.40 A Social Listening kísérlet – szemszívecskétől a cenzúrázatlan online szakításokig.
Előadó: Vida Eszter kommunikációs igazgató, SentiOne
10.40–11.00 A nyerő videohirdetések alapszabályai. A call-to-action fontossága.
Előadó: Farkas Zsolt 7 Digits Growth Marketing Ügynökség
11.00–11.20 A YouToube és az üzlet. A Pamkutya sikerességének titka.
Előadó: Benkő Lilla Creator Lead, YouToube Specialist, Special Effects Media
11.20–11.45 Konzultáció az előadókkal, kávészünet
11.45–12.05 Merre tart az Instagram? Instagram-marketing. A jó üzleti profil.
Előadó: Boroznaki Gergő ügyfélkapcsolati igazgató, Crane
12.05–12.25 Képek és tartalom felhasználása tilos! Trollkodás? Jogi akadályok.
Előadó: Dr. Horváth Katalin ügyvéd, Sár és Társai Ügyvédi Iroda
12.25–12.45 Üzlet a Linkedinen.
Előadó: Pécsi Ferenc tartalomstratéga, ContentPlus Kft.
12.45–13.05 Milyen ma a profi blogposzt?
Előadó: Vavrek Balázs értékesítési szövegíró, Kreatív Kontroll Kft.
13.05–13.55 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet
13.55–14.15 Fedezzük fel együtt a hasznos platformokat!
Előadó: Szántó András marketingmenedzser, Codecool
14.15–14.35 Chatmarketing és értékesítés chatplatformokon – Snapchat, Viber, Whatsapp.
Előadó: Novák Ferenc business unit leader, Neo Interactive
14.35–14.55 A Messenger mint önálló üzleti felület. Megoldás a Facebook Zero”-ra.
Előadó: Bártfai Balázs ügyvezető, Netlight Consulting Kft.
14.55–15.10 Kendőzetlenül a kriptovalutákról! Előnyök/hátrányok.
Előadó: Görög László ügyvezető Gateway Marketing Kft.
15.10–15.30 Konzultáció az előadókkal
Konferenciarészvétel feltételei:
A konferencia részvételi díja 12 000 Ft+áfa.
A részvételi díj tartalmazza:
- részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
- az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
- frissítők, kávészünet, ebéd
- fél éves Piac & Profit digitális előfizetés
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.
A Piac & Profit további, kedvezményes konferenciáira jelentkezés
A Piac & Profit KKV-AKADÉMIA és az ÜZLETI TRENDEK témacsoport konferenciáira együttes, dupla early-bird kedvezménnyel lehet jelentkezni.
Részvételi díj
Konferenciarészvétel feltételei:
A konferencia részvételi díja 12 000 Ft+áfa.
A részvételi díj tartalmazza:
- részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
- az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
- frissítők, kávészünet, ebéd
- fél éves Piac & Profit digitális előfizetés
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.
Részvételi feltételek
1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.
3. Az
átutalásos számlát a regisztrációt követően,
8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg
.
4.
Lemondást csak
írásban fogadunk el
2018. február 2-ig (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a
konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az
elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.
6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen
csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.
7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.
Lemondási feltételek
A regisztráció lemondását
2018. február 2-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail:
konferencia@regi.ppkonferencia.hu
Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Örs vezér tere 24. (Mozi bejárat 2. emelet)
A videókonferencia megtekintéséhez kattintson a képre!
Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Örs vezér tere 24. (Mozi bejárat 2. emelet)